Elajjnah

Alla inlägg under mars 2011

Av Elina Munther - 30 mars 2011 11:20

HAHA sitter i datasalen på skolan å chattar me albin å moa som bara sitter nån meter i från mig haha kulkul, åsså sitter vi inne på facebook bara för å reta DENNIS men annars är allt ganska najs, har tp inte varit glad idag och mitt headset sluta fungera.. o mamma har beställt en NY baslåda med högtalare till längtar till ja få de, hoppas de hinner komma före jag far till THAILAND! :D så jag är ända ganska glad haha vet nt nå mer jag kan skriva LALALA ska försöka uppdatera bloggen lite oftare sen ska ja fixa en blogg design hehe, men hare bra puss <3

Av Elina Munther - 27 mars 2011 16:17

Stina..

det är endast du som har försökt hjälpa mig igenom skiten, du vet inte hur oerhört mkt du betyder för mig Älsk, när de kännts som om de vore över så har du funnits där. Du är så jävla underbar gumman.

       ♥♥♥♥

Av Elina Munther - 27 mars 2011 15:47

Här kommer lite bilder från i helgen :D                                                                                                                                                                                  









Av Elina Munther - 26 mars 2011 21:06

undra när man ska få beställa sina nya kläder, Hmm...? vill verkligen men vet inte när de blir av å mamma har ju lovat mig såå ;D meen nu ka jag dra uut lr hem vet nt jaja men ja sitter iaf hemma hos stina nu å vi ha nyss sett på film, Thihi skojjs ;D

Av Elina Munther - 26 mars 2011 20:55

jag hatar ''action-plog'' ibland de är så jävla tråkigt här vill bara komma härifrån. de går så jävla många osanna rykten om personer som inte är sant osvosv klarar inte av det här. de känns som att man bor i en microvågsungn och det blir varmare och varmare tills man tappar luften o inte vet vad man ska göra. o till sist exploderar man...

Allt känns så tomt.

Av Elina Munther - 26 mars 2011 20:26

Nu ha ja nästan int blogga på en vecka, så jag känner mig ganska lat... menmen idag ha ja vari m sötstina, mööjzz, fanny, lina, tilda å sen i slutet tp josse å sen stalka tp allan å nåra till oss i A-jaur. längtar fan redan tbx ;) komme hem halv 6 från att ha stigit upp kl 4 på morron. haha Skiit kul men har annars nt gjort så mycket mer.. tog en massa bilder me B-rudarna men mamma har satt nån jävla föräldra kontroll på datan så ja kan nt gå in nå ofta de ä drf ja nt ha blogga på länge, redan lördag å trött somfan ha bara sovi 3 timmar, HAHAH för jag å stina kund nt sluta skratta, hihi ja sovde hos hon. PUSs å krRAm hallÅNsaft.

Av Elina Munther - 20 mars 2011 14:18

idag har jag inte gjort så mkt, mest bara legat hemma å ladda ner muusik. jaja som ni ser har jag gjort en ny blogg osv. för ja orka nt me den gamla..

men iaf Söndag idag då, skitdag ska ducha sen dra ut men nu ha ja inge mer å blogga om, vi hörs PUSS!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards