Elajjnah

Alla inlägg under maj 2011

Av Elina Munther - 31 maj 2011 21:27

hejhej, sitter å pluggar teknik, måste bli klar innan imorn åsså måst ja sitt å spela gitarr... till redovisningen inte kul! har lite å gö nu så då tänkt ja blogga eftersom segmamma int hjälper mej me tekniken.! nu ork ja it hörs! puss

Av Elina Munther - 31 maj 2011 14:47

shue, kom nyss hem fick sluta tidigare från trä slöjden för ja hadd ju inge å gö xd

me snart ska ja tbx t skolan för nån jävla äckel mentorstid!

å snart ska ja ju t dominikanska också å ja ha it hunni packa!? allt går så satans snabbt! å en sak till varför ska de regna så mycket är så less!

 

Av Elina Munther - 29 maj 2011 18:28

åh just ja lyckad dag då ja missa bussen också...

haha men ja är då åtminstonde hemma nu som tur är, josses mamma å min mamma va tvungen å kör halva vägen var. kul för dom på morsdag. härligthärligt...

Av Elina Munther - 29 maj 2011 18:14

tja igen!

säger förlåt för as dålig uppdatering men jag har haft fullt upp!

AS GRYM helg i a-jaur är åtminstone en sak jag kan säga  

haha idag cukla jag å josse i full fart i regne, helvete vilken tok hon är, jag trodde seriöst ja skulle dö, å helvete va ja flög. 

haha vi satt utanför konsum på en såkallad ''ljugarbänk'' HAHA, jag försökte busvissla när några gick förbi, men jag faila å då fråga ja josse hur busvisslar man

å då busvissla josse precis då en gammal gubbe gick förbi å han bah : busvisslar ni åt mig?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dog typ av skratt. me somsagt helgen har varit as grym med det underbaraste folket också! ha de bra puss :*

  haha fan va ja skratta när jag såg dehär ute då jag å josse cykla.

å juste DE Ä JU MORSDAG IDAG, GRATTIS MAMMA ♥♥

Av Elina Munther - 25 maj 2011 17:15

hej, igen hoppas att jag tar mig ut kunde inte sova i förrgår för att jag var sjuk:( men nu mår jag tp bra igen får vi hoppas! ska ta nå å äta e hungrig, hejdå tills vidare  puss


 

Av Elina Munther - 25 maj 2011 16:48

förlååt ha int blogga på länge men nu måst jag ju skärp mä! idag hade vi idrott utomhus och det var jätte fint väder, först hade vi brännboll o våran idrottslärare va int där så jaja, haha efter vi kört brännboll ville vi köra rugby (haha stavning?) men de ville int jag o nåra till så vi flumma mest runt... yäy.


i helgen ska ja t a-jaur och jag längtar somfan!


snart äre ju sommar lov också å ja ska t DOMINIKANSKA i 3 veckor! haha vafan ja va ju nyss i thaai men nu ska de bli sköönt å få sola!

osv.

har suttit o spelat gitarr tp länge. så nu ha ja lite ont i fingrarna. sköönt ha en bra dag!


 

                          ♥♥♥

Av Elina Munther - 21 maj 2011 19:58

igår komme kläderna jag beställde. :D men byxorna va EN ANING förstora typ 3 km, nejmen jag ska skicka tbx dom o typ beställa nåra i S ist:) får väl se hur de blir men dom är skit sköna o snygga :P kommer säkert upp en bild sen:)

Av Elina Munther - 21 maj 2011 19:33

ja vakna 18.00 idag,


kul kväll igår då..

tro ja. fyfan är fortfarande trött vill bara gå å lägga mig.

varför ta allt så seriöst egentligen man har ju bara ett liv!:)

venne va ja ska gö nu, ska väl ut å se om ja hitt nå folk :P

hejjs

 

Ovido - Quiz & Flashcards