Elajjnah

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

give me some fucking sleepingpills

Av Elina Munther - 3 juli 2012 02:18

Heeeyoo, ska upp 6 alltså om nån timme tydligen, kan inte sova, så undrar hur det kommer gå, sandra ligger och sover å nattaaaa jobbar nstt, så jag ligger här i mim ensamhet sömnlös osv.. vill bara somna, men jag är för taggad och pigg för det. Aja iaf var vi inne i stan idag, hittade as snygga töjningar där. och solglasögon. men hade ju inga pengar, nu är jag jävla röksugen, men får inte röka, så det sket sig också, en av anledningarna att jag alltid är sömnös om nätterna, ähhh ska ändå tänka positivt på saken, nu ska jag lägga mig och skeda med kudden och får väl se om jag somnar, ha de gött!Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Munther - 5 augusti 2012 15:20


hejsan! har lite tid över att blogga nu, så jag antar att jag får göra det nu. jag har sån sjuk ångest över att sommarlovet snart är slut, har inte ni också det? det fanns så mycket jag ville göra,  som jag inte kan längre. ville på trästocks och Lul...

Av Elina Munther - 20 juli 2012 22:23


stolt nykter oja! sitter här med finmöjjan och bara tar det lugnt. vi har kommit på att det finns annat att göra än att dricka. det ''där'' samtalet fick mig att ändra mig totalt. och efter helgen som varit. nu blir det en nykter framtid framöver för...

Av Elina Munther - 16 juli 2012 16:46


hejsan! vill inte ens berätta hur min helg har varit. planen var att bara att betala in sig på silveryran, sen kolla på artisterna, jag kollade på hardcore superstar högst 10 min. sen kom allt annat emellan haha. det som hände gör jag aldrig om, jag ...

Av Elina Munther - 9 juli 2012 00:30

Nämen hallådär! känns som att det var ett tag sen jag skrev på bloggen. men det är ju sommarlov och det finns så mycket jag vill göra så jag lägger bloggen åt sidan några veckor framöver. ska dessutom börja jobba imorn, känns ju super roligt då jag i...

Av Elina Munther - 2 juli 2012 02:29

Hej! Har inte uppdaterat på hela helgen, tror jag.. Har inte funnits mycket tid att använda telefon överhuvudtaget. Vilket liv det har varit i hela Umeå på wheels, alla ba det är inte röjjigt alls, men jo! Första gången jag åker en riktig raggabil ia...

Ovido - Quiz & Flashcards