Elajjnah

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Elina Munther - 28 juni 2012 22:41

hejhopp! känns som det var längesen jag uppdaterade, men iaf, har inte sovit nånting inatt, sen då jag väl gick och la mig. var jag tvungen att vakna efter en och en halv timme, för att fara på nån jävla ''rök avvänjning'' kom knappt ihåg att jag var där eftersom jag var så satans trött. sen fick jag äntligen sova till halv 5, och då jag vaknade  städade jag mitt bombnedslag till rum. det tog en och en halv timme... sen duschade jag å stack ut. nu måste jag plugga fysik för att få fara till umeå. alltså vafan plugga på ett sommrlov?! jaja det är iaf värt! ska upp tidigt imorn å packa färdigt, sen fara å skaffa nå pengar så jag överelever helgen! nattinatti.


bjuder även på denna 5 år gamla bild på mig. får sån jävla ångest över hur fint hår jag verkligen hade, tills jag klippte och färgade sönder det. men nu låter jag mitt naturliga hår växa fram igen, utan att färga det eller använda plattång!

pusspuss

   





Ovido - Quiz & Flashcards