Elajjnah

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Elina Munther - 1 april 2011 15:10

Av Elina Munther - 1 april 2011 14:44

alla minnen sen 2010.. tiden går så jävla fort, 2010 var ett skit år men man kämpar sig upp, trodde allt var bra men nu har det börjat om, fan värre än förut. vet inte vad jag ska göra längre, jag vill flytta härifrån, vad är de för mening med livet om allt ändå skiter sig. jag har äkta vänner här som jag litar på. Men jag

har blivit sviken igen, allt går så snabbt hinner inte med,

jag orkar inte dehär längre, det är ingen som fattar.

jag är så jävla less på idioter som tror att dom är nåt.

jag gör allt jag kan men de känns som livet ändå sviker.

Av Elina Munther - 1 april 2011 14:04

Äh nu får de fan va över, trodde du va min bästavän du har aldrig funnits där för mig, jag har alltid försökt trösta dig men allt var förgäves, jag fick aldrig veta nåt om dig, du visste allt om mig. du har svikit många fler så varför skulle du inte kunna svika mig, du kallar andra för player då du är de själv tänk me HJÄRNAN förihälvete, tänk på att andra också har kännslor. haha jag har fan aldrig brytt mig ändå, du är bara som luft. å tror du ja kommer förlåta dej haha NEEVER haha ha ett bra liv.

Ovido - Quiz & Flashcards