Elajjnah

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Elina Munther - 2 juli 2012 02:29

Hej! Har inte uppdaterat på hela helgen, tror jag.. Har inte funnits mycket tid att använda telefon överhuvudtaget. Vilket liv det har varit i hela Umeå på wheels, alla ba det är inte röjjigt alls, men jo! Första gången jag åker en riktig raggabil iaf, sjukt jävla kul. Det måste göras om, och sen var man helt plötsligt i vännes, Har slösat upp alla mina pengar så jag vet inte hur jag ska ta mig hem, hihi aja alla dom där korvarna (inte misstolk) var värd pengarna, satan vad hungrig jag har varit, men jajajaja idag har jag inte gjort något alls, sovit hela Dan typ, sen stack vi till typ utanför vännes (London) härjade där, sen for vi tillbaka, nu ligger alla å försöker sova, eller jag vet inte dom spelar, ska väl försöka sova ändå. Godnatt allt fint folk.Puss

Ovido - Quiz & Flashcards