Elajjnah

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Elina Munther - 16 juli 2012 16:46

hejsan! vill inte ens berätta hur min helg har varit. planen var att bara att betala in sig på silveryran, sen kolla på artisterna, jag kollade på hardcore superstar högst 10 min. sen kom allt annat emellan haha. det som hände gör jag aldrig om, jag som ville vara nykter. gav bort typ 70 spänn till min kära sandra, och resten av pengarna är bortsprungna. haha nejmen jag hoppas jag hade kul iaf. träffade min fina syster också, som jag inte träffat på flera år. underbart!

sen gick det alldeles överstyr.

men iaf, idag har jag mest bara legat inne var ute i solen nån timme också, jag har ont i hela kroppen så jag ska försöka vila innan jag ska träffa moizen. ha de gött!


pussssss

 

jag saknar dig mer och mer för varje dag som går, snälla kom tillbaka till mig, det har gått snett för dig, men det betyder inte att vi ska ge upp. jag tänker kämpa för dig, jag ger aldrig upp, även om det känns som att du gjort det. jag finns här, ♥

Ovido - Quiz & Flashcards